مطالب آموزشی

اعزام کارشناس کشاورزی جهت بازدید باغ، گلخانه و مزرعه

اعزام کارشناس کشاورزی جهت بازدید باغ، گلخانه

با شنیدن واژه اعزام کارشناس یا بازدید حضوری ممکن است برای شما این سؤال ایجاد شود که خدمت حضوری چیست و یا اینکه هدف و مزیت اعزام کارشناس و بازید حضوری از باغ، مزرعه یا گلخانه نسبت به مشاوره آنلاین چیست؟

مجموعه امدادکشاورز طی چند سال گذشته سعی داشته با کمک کارشناسان خود در شبکه امداد کشاورز پاسخگوی تمام سوالات کشاورزان، باغداران و حتی گلخانه‌دارن عزیز به صورت آنلاین باشد. در واقع در بخش مشاوره آنلاین شرکت امداد کشاورز باغدار، کشاورز و گلخانه‌‌دار با ارسال عکس‌ و ویدئوهایی از عارضه‌ها و مشکلاتی که برای گیاهان آنها ایجاد شده و پاسخ به سوالات مشاوران در مورد وضعیت گیاهان و قرار دادن اطلاعات درست در اختیار آنها، مسیر را برای ارائه راهکاری کارآمد به منظور حل مشکل ایجاد شده فراهم می‌آورند و مشاوران می‌توانند بهترین توصیه را در زمینه استفاده از کود، سموم و یا حتی اصلاح روش‌های آبیاری و مراقبتی در اختیار آنها قرار دهند. با این حال بازبینی باغ، مزرعه و گلخانه از نزدیک و بررسی تمام شواهد و علائم موجود می‌تواند کمک شایانی به تشخیص درست‌تر و دقیق‌تر مشکل ایجاد شده بنماید. برای آشنایی بیشتر با اعزام کارشناس و مزایای آن با امداد کشاورز همراه باشید.

خدمت حضوری چیست؟

تصور کنید که یک کارشناس به باغ (مزرعه و یا گلخانه) شما آمده. در این صورت کارشناس می‌تواند وضعیت خاک، نحوه آبیاری، نشانه‌های وجود بیماری، علائم مربوط به خسارات آفات، پروفیل خاک، موارد مربوط به مراقبت و بهداشت باغ و درختان را مورد بررسی قرار دهد. و با قرار دادن تمام مدارک و شواهد موجود در کنار یکدیگر یک نتیجه گیری درست از کمبود‌ها و مشکلات باغ بگیرد. و با توجه به این سر نخ‌ها یک نسخه کلی برای باغ شما ارائه دهد و شما می‌توانید با توجه به توصیه‌ها و راهکارهای داده شده باغ خود را به خوبی مدیریت نمایید. همچنین باغدار، کشاورز یا گلخانه‌داری که از خدمات بازدید حضوری استفاده کرده به مدت یک سال تحت پشتیبانی رایگان مشاوران دفتر مرکزی قرار گرفته. و می‌تواند همواره با دریافت مشاوره رایگان بخش مرکزی، کشت خود را به خوبی مدیریت نماید. در واقع مزیت‌های اعزام کارشناس به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اعزام کارشناس کشاورزی

اقدامات ارائه شده در خدمت حضوری

  • بررسی وضعیت کلی باغ، مزرعه و گلخانه
  • ارائه برنامه تغذیه‌ای کامل با توجه به نیازهای گیاه
  • ارائه برنامه سمپاشی دقیق علیه آفات و بیماری‌های موجود
  • انجام عملیات مربوط به احداث گلخانه و باغات
  • انجام عملیات مربوط به هرس باغات
  • انجام عملیات مربوط به کاشت نهال
  • نمونه‌گیری و انجام آزمایش خاک، آب و برگ در صورت نیاز

نحوه ثبت درخواست اعزام کارشناس

اگر شما قصد ثبت درخواست بازدید حضوری از باغ، مزرعه یا گلخانه خود را دارید می‌تواند. در بخش اعزام کارشناس درخواست خود را ثبت کرده و با پر کردن فرم مربوطه اطلاعات تماس، نوع درخواست و محل مراجعه کارشناس را مشخص نمایید. و پس از ثبت درخواست، کارشناسان امداد کشاورز آن را بررسی کرده و برای هماهنگی‌های بیشتر، اطلاع در مورد هزینه بازدید و زمان بازدید با شما تماس حاصل می‌نمایند.

امداد کشاورز

مشاوره، آموزش، خرید آنلاین نهاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *